Nejúspěšnější bylo Brno Convention Bureau s 1. místem v kategorii Nejlepší elektronický projekt. Tím byl loňský virtuální fam trip po jižní Moravě. „Jednalo se o historicky první poznávací cestu v České republice převedenou zcela do online prostředí. Vznikla během první vlny pandemie covidu-19, aby podpořila subjekty v Jihomoravském kraji,“ sdělila primátorka města Brna Markéta Vaňková. Porotu oslovilo virtuální studio, projekt byl označen za efektivní, inspirativní a inovativní v možnosti propojení partnerů v době pandemie covidu-19. Brno Convention Bureau zřizuje Centrála cestovního ruchu – Jižní Morava, přes kterou Brno činnost této kanceláře podporuje.
TIC Brno získal 3. místo v kategorii Nejlepší turistický produkt za Brno INdustrial. V Brně nejsou žádné doly, hutě či železárny, přesto město stálo v čele světového průmyslu téměř tři století. Díky tomu Brno vzkvétalo a stala se z něj kulturní metropole s unikátní architekturou. Právě tento fenomén připomíná projekt Brno INdustrial, který nabízí mix historických souvislostí, průmyslových památek a fungujících staveb, příběhů i současného kreativního dění. „V roce 2022 TIC připravuje tři nové pěší trasy s profesionálními průvodci a dvě vyhlídkové jízdy v pohodlném minibusu, se zaměřením na průmysl strojírenský, slévárenský, chemický a další odvětví,“ uvedla uvolněná zastupitelka pro marketing a cestovní ruch Kristýna Černá.
Veškeré informace jsou dostupné na webu www.brnoindustrial.cz.
„Dále jsme na veletrhu obdrželi, spolu s Centrálou cestovního ruchu – Jižní Morava, 3. místo za nejpůsobivější expozici ve velikosti do 60 m2. Takto společně jsme na těchto veletrzích měli stánek již potřetí. I on propagoval destinační značku Brno True Story, ale i nejvýznamnější brněnské výročí – 200 let od narození Gregora Johanna Mendela,“ doplnila informace Kristýna Černá.
Do Brna míří také čestné uznání v mezinárodní soutěži videospotů propagujících Českou republiku Tourfilm 2022 za podzimní a zimní spot ke kampani #brnotruestory. „Podmínky, za nichž video vznikalo, byly zvláštní. Dokončovalo se až vloni v prosinci, kvůli narychlo zrušeným vánočním trhům se nemohly natočit všechny plánované záběry a muselo se částečně improvizovat. O to víc úspěch těší,“ řekla primátorka Markéta Vaňková a upřesnila: „Spot byl při vyhlašování označen jako formát destinačního videa, který v Česku zatím chyběl. Podle poroty neukazuje pouze tradiční atraktivity města, ale soustředí se také na představení Brna jako kulturní destinace pro mladou generaci.“ Video bude nasazeno hlavně v letošní podzimní, zimní a vánoční kampani.