V průběhu zimy utrpěl silniční okružních průjezd Brno značné poškození z důvodu intenzivního provozu nákladních vozidel a vyšší úrovně podzemní vody, jak uvádí šéf místní pobočky Ředitelství silnic a dálnic, David Fiala. Hlavním projevem poškození bylo propadání žulové obruby do původní konstrukce podloží.
Opravy bude vyžadovat odstranění žulové obruby a nahrazení jej ocelobetonovým kompaktním věncem se zpevňující výztuží a zkosenou hranou směřující do okružního pruhu. Tyto práce budou financovány společností Swietelsky Stavební. Opravy by měly začít 22. dubna a skončit do 12. května. Během tohoto období budou řidiči potýkat s třítýdenními omezeními. Křižovatka bude průjezdná za pomoci regulačních semaforů, ale pouze pro silnice první třídy. Přístup do centra Hodonína nebo do Ratíkovic nebude možný.
Loni mezi měsíci březen a červen byla tzv. pánovská křižovatka smrti přestavěna na okružní, přičemž náklady na úpravy dosáhly 18 milionů korun. Před těmito úpravami patřila tato křižovatka k nejnebezpečnějším v celém Česku. Křižovatka spojuje silnice první a druhé třídy vedoucí z Hodonína do části Pánov a dále do Ratíkovic a Kyjova. Tato křižovatka byla místem mnoha smrtelných dopravních nehod, které byly způsobeny neschopností řidičů odhadnout rychlost vozidel jedoucích po hlavní silnici.